Webová adresa: www.klaudiaeishair.cz
Tieto všeobecné obchodné podmienky (ďalej len „obchodnépodmienky„) sa vzťahujú na zmluvy uzatvorené prostredníctvom internetového obchodu KlaudiaEisHair umiestneného na webovom rozhraní www.klaudiaeishair.cz (ďalej len„webové rozhranie„) medzi
Klaudia Eisová
ID: 73418978
Adresa dodania: Sokolovská 979/209, Praha 9, 190 00
Telefónne číslo: +420 608 825 883
Kontaktný e-mail: info@klaudiaeishair.cz
ako predávajúci
a vy ako kupujúci
Touto kúpnou zmluvou sa zaväzujeme dodať tovar uvedený v objednávke a vy sa zaväzujete tento tovar prevziať a zaplatiť kúpnu cenu. Na uzavretie zmluvy je potrebné, aby ste podali objednávku a aby sme ju prijali (pozri bod 2). Informácie o cenách sú uvedené v bode 3. Možnosti platby a doručenia sú opísané v článkoch 4 a 5. Informácie o možnosti odstúpenia od zmluvy po prevzatí tovaru sú v článku 6. Reklamácie sa riadia naším reklamačným poriadkom pre spotrebiteľov.
1.2. Spotřebitelská smlouva?
Ak je kupujúcim tovaru spotrebiteľ (fyzická osoba, ktorá nakupuje mimo svojej podnikateľskej činnosti alebo povolania), ide o spotrebiteľskú zmluvu. V opačnom prípade sa nepovažuje za spotrebiteľskú zmluvu a nevzťahujú sa na ňu ochranné ustanovenia právnych predpisov o ochrane spotrebiteľa ani tieto obchodné podmienky, ale platia Všeobecné obchodné podmienky pre veľkoobchod.
1.3. Práva a povinnosti
Naše práva a povinnosti sú stanovené:
tieto obchodné podmienky, Zásady podávania sťažností spotrebiteľov, Zásady ochrany osobných údajov, podmienky a pokyny na webovom rozhraní, objednávku a jej prijatie,
a ak nie je nič stanovené, potom najmä český právny poriadok:
Občiansky zákonník, zákon o ochrane spotrebiteľa (len ak ste spotrebiteľ).
V prípade medzinárodných prvkov súhlasíte s uplatnením českého práva. Ak však právo krajiny vášho pobytu poskytuje vyššiu úroveň ochrany spotrebiteľa, uplatní sa táto vyššia ochrana.
1.4. Jak potvrdit souhlas s obchodními podmínkami?
Odoslaním objednávky a jej potvrdením vo webovom rozhraní vyhlasujete, že ste si prečítali tieto podmienky a súhlasíte s nimi.
1.5. Další informace o obchodních podmínkách
V prípade, že niektoré ustanovenie týchto zmluvných podmienok je (alebo sa stane) neplatným, neúčinným alebo nevymáhateľným, použije sa namiesto neho ustanovenie, ktoré je najbližšie jeho pôvodnému významu. Platnosť ostatných ustanovení tým nie je dotknutá.
Znenie týchto podmienok môžeme zmeniť alebo doplniť. Vaše práva a povinnosti sa vždy riadia podmienkami platnými v čase vzniku týchto práv a povinností. Zmeny alebo doplnenia podmienok sú možné len v písomnej forme.
Medzi tovarom predávaným cez webové rozhranie sú aj ľudské vlasy. Podľa článku 112 Občianskeho zákonníka (ako je definovaný v článku 1.4) sa ľudské vlasy považujú za hnuteľnú vec, ktorú možno previesť na inú osobu aj za odplatu. Predaj našich vlasových výrobkov nie je v tomto ohľade obmedzený.
Vzhľadom na povahu ľudských vlasov odporúčame, aby ste sa pred kúpou týchto výrobkov poradili s odborníkom. Odporúčame tiež, aby ste si pozorne prečítali odporúčanú starostlivosť o predĺžené vlasy, ktorá je k dispozícii na našom webovom rozhraní. Ak máte akékoľvek otázky týkajúce sa vyššie uvedeného, neváhajte nás kontaktovať. Radi vám poradíme a odporučíme vhodný výrobok.
Kúpna zmluva
2.1. Jak uzavíráme kupní smlouvu? Na našem webovém rozhraní je prezentován seznam zboží spolu s popisem hlavních vlastností jednotlivých položek. U každého zboží je uvedena cena včetně všech daní, celkových nákladů a poplatků. Prezentace zboží má pouze informativní charakter a nepředstavuje návrh na uzavření smlouvy podle § 1732 odst. 2 občanského zákoníku.
2.2. Jak vytvořit objednávku?
Objednávku môžete uskutočniť prostredníctvom nášho webového rozhrania (vyplnením formulára) alebo telefonicky, e-mailom či iným dostupným spôsobom uvedeným na našom webovom rozhraní. Objednávka musí obsahovať všetky informácie požadované v objednávkovom formulári.
Pred záväzným odoslaním objednávky vám bude poskytnutá rekapitulácia vašej objednávky vrátane konečnej ceny (vrátane všetkých daní, ciel a poplatkov). Počas rekapitulácie máte možnosť vykonať konečné úpravy.
Záväznú objednávku potvrdíte stlačením tlačidla „POTVRDIŤ OBJEDNÁVKU“. Údaje uvedené v záväznej objednávke považujeme za správne a úplné. V prípade akýchkoľvek zmien nás, prosím, bezodkladne kontaktujte telefonicky alebo e-mailom.
2.3. Lze zrušit nebo změnit již odeslanou objednávku?
Objednávku, ktorú sme ešte neprijali, môžete zrušiť alebo zmeniť telefonicky alebo e-mailom. Všetky prijaté objednávky sú záväzné. Neskoršie zrušenie alebo zmena sú možné len po vzájomnej dohode. Ak je objednávka zrušená po tom, čo od zmluvy nemožno odstúpiť (pozri bod 6), máme nárok na náhradu nákladov, ktoré nám už vznikli v súvislosti so zmluvou.
V PRÍPADE PAROCHNÍ Z PRAVÝCH VLASOV SA PRI VRÁTENÍ ALEBO ZRUŠENÍ OBJEDNÁVKY ÚČTUJE STORNO POPLATOK VO VÝŠKE 50 %, KEĎŽE IDE O PAROCHŇU VYROBENÚ NA MIERU.
2.4. Jak poznáte, že jsme přijali objednávku a kdy je smlouva uzavřena?
O prijatí vašej objednávky vás budeme informovať. Táto informácia sa zasiela automaticky a neznamená prijatie objednávky z našej strany.
Kúpna zmluva je uzavretá okamihom prijatia objednávky na e-mailovú adresu uvedenú v objednávke. Ak k doručeniu nedôjde, zmluva je uzavretá okamihom prijatia objednaného tovaru.
2.5. Chcete-li smlouvu v textové podobě?
Dokumenty tvoriace zmluvu vám budú zaslané e-mailom alebo ich môžete na požiadanie vytlačiť a poslať poštou. V prípade zaslania poštou vás môžeme požiadať o úhradu súvisiacich nákladov.
Dokumenty tvoriace zmluvu sa archivujú v elektronickej podobe a nie sú prístupné tretím stranám.
3.1. Je možné, že se cena na webovém rozhraní změní?
Ak cena uvedená pri položke vo webovom rozhraní alebo počas procesu objednávania nie je aktuálna, budeme vás o tejto zmene okamžite informovať. Zmena ceny, ku ktorej dôjde medzi odoslaním a prijatím objednávky, však nemá vplyv na už prijaté objednávky.
Ak dôjde k zjavnej technickej chybe na našej strane pri určovaní ceny tovaru na webovom rozhraní alebo počas procesu objednávania, nie sme povinní dodať vám tovar za zjavne nesprávnu cenu.
3.2. Lze kombinovat slevy z ceny zboží?
Akékoľvek zľavy z ceny tovaru nie je možné kombinovať, pokiaľ nie je na webovom rozhraní výslovne uvedené inak.
4.1. Jaké platby akceptujeme?
Kúpnu cenu môžete zaplatiť týmito spôsobmi:
Bankový prevod na náš bankový účet (údaje budú uvedené v potvrdení objednávky); Platba bankovým prevodom cez GoPay alebo PayPal
Ďalšie možnosti platby a prípadné poplatky sú uvedené v našom webovom rozhraní.
4.2. Kdy je cena splatná?
V prípade bezhotovostnej platby pred dodaním tovaru je cena splatná do piatich dní od prijatia objednávky. Ak platbu v stanovenej lehote neobdržíme, vyhradzujeme si právo odstúpiť od zmluvy.
4.3. Požadujeme zálohu nebo platbu předem?
Upozorňujeme, že v súlade s § 2119 ods. 1 Občianskeho zákonníka sme oprávnení požadovať zaplatenie celej kúpnej ceny (alebo zálohy) pred odoslaním tovaru.
4.4. Jak vystavujeme účtenky a daňové doklady?
Súhlasom s obchodnými podmienkami nám udeľujete súhlas s vystavovaním účteniek a daňových dokladov v súlade so zákonom č. 112/2016 Z. z. o evidencii tržieb v znení neskorších predpisov v elektronickej podobe.
5.1. Jakým způsobem zasíláme zboží?
Rôzne spôsoby doručenia a príslušné náklady na dopravu sú uvedené v našom webovom rozhraní. Pri zadávaní objednávky máte možnosť vybrať si konkrétny spôsob doručenia.
Každá objednávka bude obsahovať celkovú cenu, ktorá už zahŕňa náklady spojené s vybraným spôsobom dopravy.
5.2. Kdy doručíme zboží
Naša výroba na mieru si vyžaduje časový rámec, ktorý zvyčajne trvá 10 až 14 dní v závislosti od individuálnych požiadaviek našich zákazníkov a typu výrobku.
Podrobný opis výroby a dodacej lehoty je uvedený pri každom výrobku osobitne.
Po dokončení výroby sa tovar doručí do 2 pracovných dní na vami určenú adresu alebo miesto odoslania.
Dodanie tovaru podľa týchto podmienok znamená čas, kedy vám bude tovar doručený. Ak bezdôvodne odmietnete prevziať tovar, nepovažuje sa to za nedodanie tovaru z našej strany alebo za odstúpenie od zmluvy z vašej strany.
Vlastnícke právo k tovaru nadobudnete okamihom zaplatenia celej kúpnej ceny.
5.3. Ako mám postupovať pri preberaní tovaru?
Po prijatí tovaru starostlivo skontrolujte neporušenosť obalu. Ak zistíte akékoľvek nedostatky, okamžite o tom informujte prepravcu aj nás. Odmietnutie prijatia zásielky s poškodeným obalom sa nepovažuje za neprimerané.
Od okamihu prevzatia tovaru (alebo od okamihu, keď ste boli povinní prevziať tovar, ale neurobili ste tak v súlade so zmluvou) nesiete zodpovednosť za akúkoľvek náhodnú stratu, poškodenie alebo úbytok tovaru.
5.4. Čo sa stane, ak tovar neprevezmete?
V prípade, že si okolnosti vyžiadajú opakované doručenie tovaru alebo doručenie iným spôsobom, náklady s tým spojené znášate vy.
Neodôvodnené neprijatie tovaru má za následok vznik nákladov spojených s jeho dodaním a uskladnením vrátane ďalších nákladov, ktoré vznikli v dôsledku neprijatia tovaru.
Ak sa platba uskutoční na dobierku alebo pri osobnom odbere a vy tovar bezdôvodne neprevezmete, máme právo odstúpiť od zmluvy. V prípade vopred zaplatenej kúpnej ceny máme právo uskutočniť svojpomocný predaj tovaru v súlade s § 2126 Občianskeho zákonníka.
6.1. Jak můžete od smlouvy odstoupit?
Ako spotrebiteľ máte možnosť odstúpiť od kúpnej zmluvy bez uvedenia dôvodu do 14 dní odo dňa prevzatia tovaru; v prípade dodania tovaru po viacerých častiach sa táto lehota počíta odo dňa prevzatia poslednej dodávky. Oznámenie o odstúpení od kúpnej zmluvy odporúčame zaslať na našu dodaciu adresu spolu s tovarom alebo e-mailom a následne tovar vrátiť na našu adresu. Môžete na to použiť vzorový formulár.
6.2. Jaké má odstoupení od smlouvy důsledky?
Odstúpením od zmluvy sa zmluva ruší od začiatku a považuje sa za neuzavretú.
Ak bol tovar darovaný, darovacia zmluva stráca platnosť odstúpením od kúpnej zmluvy. Darček vráťte spolu s vráteným tovarom.
6.3. Jak vrátit zboží?
Tovar je potrebné vrátiť do 14 dní od odstúpenia od zmluvy na našu adresu. Vrátili by ste ho priamo v predajni alebo na adresu sídla spoločnosti. Tovar neposielajte na dobierku, nie sme povinní takéto zásielky prijať.
K vráteniu tovaru by mala byť priložená kópia dodacieho listu a faktúry alebo iný doklad o kúpe, písomné vyhlásenie o odstúpení od zmluvy a zvolený spôsob vrátenia peňazí.
6.4. Kdy obdržíte peníze zpět?
Peniaze vám budú vrátené do 14 dní od odstúpenia od zmluvy. Nie sme však povinní vrátiť vám peniaze, kým nám tovar nedoručíte alebo nepreukážete, že ste ho odoslali.
Okrem kúpnej ceny máte nárok na vrátenie nákladov na dopravu. Ak ste si vybrali iný spôsob doručenia ako najlacnejší, vrátime vám sumu zodpovedajúcu najlacnejšej možnosti doručenia.
Peniaze vám vrátime rovnakým spôsobom, akým sme ich dostali, pokiaľ nám nedáte iný pokyn. Náklady na zaslanie vráteného tovaru znášate vy.
6.5. Co když je vrácené zboží poškozené?
Pri odosielaní tovaru ho zabaľte tak, aby sa nepoškodil alebo nezničil. Ak zistíme poškodenie, opotrebenie alebo znečistenie tovaru, budete zodpovední za zníženie jeho hodnoty.
6.6. Kdy nelze od smlouvy odstoupit?
Od zmluvy nemôžete odstúpiť, napríklad ak bol tovar upravený podľa vašich požiadaviek alebo ak je tovar nerozoznateľne zmiešaný s iným tovarom.
dodanie tovaru v uzavretom obale, ktorý ste z obalu vybrali a z hygienických dôvodov ho nemôžete vrátiť.
Nedodržanie odporúčaných postupov starostlivosti
Zákazník nemôže vrátiť alebo reklamovať parochňu z pravých vlasov, ak sa zistí, že parochňa je poškodená alebo znehodnotená v dôsledku nedodržania odporúčaných postupov starostlivosti uvedených v priloženom návode na použitie alebo oznámených pri kúpe.
Používanie iných ako odporúčaných produktov
Záruka sa nevzťahuje na parochne z pravých vlasov, ak zákazník nepoužil nami odporúčané výrobky na starostlivosť o tento druh tovaru (napr. špeciálne šampóny, kondicionéry, oleje atď.), čo mohlo viesť k poškodeniu alebo zmene kvality výrobku.
Upozorňujeme, že odtiene skutočných parochní sa môžu líšiť o 5-10 % od zobrazených fotografií alebo vzoriek. Tento rozdiel je spôsobený prirodzenou povahou ľudských vlasov a ručným farbením, ktoré vykonávajú profesionáli. Každá parochňa je jedinečná a individuálne farbenie môže viesť k miernym odchýlkam v odtieňoch. Tieto rozdiely sa nepovažujú za vadu výrobku, ale za normálnu vlastnosť prírodného materiálu.
6.7. Kdy můžeme my odstoupit od smlouvy?
V prípade nezaplatenia kúpnej ceny včas alebo neprevzatia tovaru z dôvodu neprítomnosti alebo z iného dôvodu, ktorý bráni jeho dodaniu, si vyhradzujeme právo odstúpiť od zmluvy.
8.1. Jaká jsou naše oprávnění k výkonu činnosti?
Sme oprávnení predávať tovar na základe živnostenského oprávnenia. Naša činnosť nepodlieha ďalším licenčným konaniam.
8.2. Jak vyřizujeme stížnosti?
Akékoľvek sťažnosti sa riešia prostredníctvom nášho kontaktného e-mailu. Môžete sa obrátiť aj na príslušný živnostenský úrad alebo na Českú obchodnú inšpekciu.
8.3. Jaká jsou vaše práva při vzniku spotřebitelského sporu?
Ak ste spotrebiteľ a vznikne medzi nami spor zo zmluvy, ktorý sa nám nepodarí vyriešiť priamo, máte právo obrátiť sa na Českú obchodnú inšpekciu alebo na Združenie českých spotrebiteľov, z. ú. Toto právo môžete uplatniť do 1 roka odo dňa, keď ste prvýkrát uplatnili právo, ktoré je predmetom tohto sporu s nami.
Na podanie sťažnosti na tovar alebo služby, ktoré ste si u nás kúpili, a na vyhľadanie subjektu alternatívneho riešenia sporov môžete využiť online platformu zriadenú Európskou komisiou.
8.4. Reklamace a záruka
Záručná doba začína plynúť dňom prevzatia výrobku spotrebiteľom. Na tovar sa vzťahuje záruka 24 mesiacov.
Predávajúci zodpovedá za všetky vady výrobku, ktoré má tovar pri prevzatí kupujúcim alebo ktoré sa prejavia počas záručnej doby. Nevzťahuje sa na vady spôsobené neopatrným zaobchádzaním alebo mechanickým poškodením. Reklamácie je možné uplatniť poštou alebo osobne. Reklamáciu nie je potrebné adresovať konkrétnemu zamestnancovi, kupujúci sa môže obrátiť na ktoréhokoľvek zamestnanca spoločnosti uvedeného na stránke Kontakty. K reklamácii je vždy potrebné pripojiť charakter závady, kópiu dokladu o kúpe (alebo iný doklad o kúpe) a kontaktné údaje. Predávajúci vybaví každú reklamáciu bez zbytočného odkladu a informuje zákazníka o jej priebehu.
Obdobie zákonnej zodpovednosti za vady nemožno zamieňať so životnosťou. Každodenné používanie výrobku úmerne skracuje jeho životnosť. Vzhľadom na rôznu intenzitu používania výrobkov jednotlivými spotrebiteľmi môže byť životnosť výrobkov vyčerpaná ešte pred uplynutím zákonnej záručnej doby.
Práva z chybného plnenia
Predávajúci zaručuje, že tovar je pri prevzatí bez závad. Najmä zaručuje, že:
Kupujúci má právo na reklamáciu v prípade vád, ktoré sa vyskytnú na spotrebnom tovare do 24 mesiacov od jeho prevzatia. Toto pravidlo sa nevzťahuje na tovar predávaný za zníženú cenu z dôvodu vád, bežného opotrebovania alebo povahy tovaru.
V prípade vady môže kupujúci od predávajúceho požadovať:
Kupujúci má právo odstúpiť od zmluvy:
Predávajúci je povinný vydať kupujúcemu písomné potvrdenie o uplatnení reklamácie, o obsahu reklamácie, o požadovanom spôsobe jej vybavenia a o dátume a spôsobe jej vybavenia vrátane potvrdenia o vykonanej oprave a dobe jej trvania, prípadne písomné odôvodnenie zamietnutia reklamácie. Reklamácie môžete podať osobne v našej predajni: Sokolovská 979/209, Praha 9, 190 00 tel. +420 608 825 883. Sťažnosti môžete zasielať aj na adresu Sokolovská 979/209, Praha 9, 190 00.
Reklamačný formulár je súčasťou každej zásielky alebo si ho môžete stiahnuť tu.
Predávajúci alebo ním poverený zamestnanec rozhodne o reklamácii ihneď, v zložitých prípadoch do troch pracovných dní. Táto lehota nezahŕňa čas potrebný na odborné posúdenie chyby podľa typu výrobku alebo služby. Reklamácie, vrátane odstránenia vád, musia byť vyriešené bezodkladne, najneskôr do 30 dní odo dňa uplatnenia reklamácie, pokiaľ sa s kupujúcim nedohodne dlhšia lehota. Ak sa uplynutie tejto lehoty považuje za podstatné porušenie zmluvy, kupujúci má právo od zmluvy odstúpiť. Momentom uplatnenia reklamácie sa rozumie moment prejavu vôle kupujúceho (uplatnenia práva z vadného plnenia) voči predávajúcemu.
Predávajúci písomne informuje kupujúceho o výsledku reklamácie.
Právo z vadného plnenia sa neuplatní, ak kupujúci pred prevzatím veci o vade vedel alebo vadu sám spôsobil.
V prípade oprávnenej reklamácie má kupujúci nárok na náhradu nákladov spojených s reklamáciou. Toto právo možno uplatniť do jedného mesiaca po uplynutí záručnej doby.
Kupujúci má právo vybrať si spôsob reklamácie.
Práva a povinnosti zmluvných strán, pokiaľ ide o práva z vadného plnenia, sa určujú v súlade s príslušnými ustanoveniami Občianskeho zákonníka a zákona o ochrane spotrebiteľa.
Ďalšie práva a povinnosti zmluvných strán súvisiace so zodpovednosťou predávajúceho za vady upravuje Reklamačný poriadok predávajúceho.
9.1. Jak probíhá registrace na webovém rozhraní?
Registráciou prostredníctvom registračného formulára vo webovom rozhraní si vytvoríte používateľské konto. Prístupové údaje k vášmu kontu uchovávajte v tajnosti. Nenesieme zodpovednosť za prípadné zneužitie účtu treťou stranou.
Informácie, ktoré uvediete pri registrácii, musia byť pravdivé a úplné. Na základe nepravdivých alebo neúplných informácií môžeme účet zrušiť bez náhrady. Ak sa vaše údaje zmenia, odporúčame vám, aby ste ich čo najskôr aktualizovali vo svojom používateľskom účte.
9.2. K čemu slouží uživatelský účet?
Používateľské konto vám umožňuje objednávať tovar, sledovať stav objednávok a spravovať svoje konto. Ďalšie možnosti, ktoré poskytuje váš účet, nájdete vo webovom rozhraní.
9.3. Za jakých podmínek můžeme zrušit váš uživatelský účet?
Máme právo zrušiť vaše používateľské konto bez náhrady, ak dôjde k porušeniu Kódexu správania, platných zákonov alebo týchto Podmienok prostredníctvom vášho konta.